Sneak peek på årets julkort!

Haha jaa.. vad ska man säga. Förra året tyckte jag att det var näst intill omöjligt att fota två barn till samma julkort, ni kan läsa det innlägget HÄR, och se förra årets sneak peek. Iår har jag TRE att fota, jösses säger jag bara. Att få samtliga att se glada ut på samma bild var minsann inte lätt X) Men jag fick EN fin bild iallafall! Sen fick jag en otroligt vacker bild på systrarna och ett par jätte fina på Elina. Den som hade mest svårt att sitta still var min lille pojk, precis som förra året..
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Den 4 februari 2013 visade sig det där plusset på stickan. Vi skulle bli föräldrar för första gången! Den 29 september samma år föddes en liten Elina. Året därpå, närmare bestämt den 13 juni 2014 plussade vi igen och vi tre skulle bli fyra och vår son Niilo föddes den 22 januari 2015. Samma år, den 25 september 2015 plussade vi för tredje och sista gången och vår minsting Elsa föddes den 13 maj 2016! Vår familj är komplett, välkommen att ta del av vårt liv!