Pepparkakshus

Jag hade inte tänkt göra något iår, men tack vare min älskade mor så blev det ett ändå! Elina och jag hade en mysig stund på kvällen och bakade. Det har blivit många bakstunder den här julen med min äldsta dotter, JÄTTE mysigt! Hon var dock mer intresserad av att titta på när jag byggde än att kleta själv, men hon satte på lite godis iallafall ^^ Sen ville hon ju såklart äta upp det på en gång så jag fick snällt förklara att vi ska äta det på julafton.
 





Anonym

Tycker det var fint iallafall 😊

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Den 4 februari 2013 visade sig det där plusset på stickan. Vi skulle bli föräldrar för första gången! Den 29 september samma år föddes en liten Elina. Året därpå, närmare bestämt den 13 juni 2014 plussade vi igen och vi tre skulle bli fyra och vår son Niilo föddes den 22 januari 2015. Samma år, den 25 september 2015 plussade vi för tredje och sista gången och vår minsting Elsa föddes den 13 maj 2016! Vår familj är komplett, välkommen att ta del av vårt liv!