När får vi vara friska?

Jäkla höst alltså..
Vi har varit dåliga i bra många veckor nu här hemma. För att vara helt ärlig så minns jag inte ens senaste gången vi var helt friska samtidigt hela familjen. Nu är det Niilo som är hemma från dagis med kladdiga ögon. Han hade feber igår och inatt vaknade han av att ögonen var igenklibbade. Jag har behövt tvätta hans ögon två gånger men nu verkar det vara bra igen? peppar peppar.. Han har ingen feber och ögonen ser bra ut, varken röda, irriterade eller kladdiga. Däremot så började det sticka och svida i mina ögon också men det verkade också ge sig väldigt snabbt.
Jag har haft hosta i flera veckor nu. Ni vet sån där hosta då man inte får någon luft, en sån hosta.. Och jag sover 8-9 timmar per natt men är fortfarande helt slut i kroppen. Tony har pendlande huvudvärk och halsont. Barnen är slemmiga och snoriga alla tre och har varit det i flera veckor.. Trots det är allmäntillståndet bra, även fast man är lite trött i kroppen så är man inte helt orkelös.
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Den 4 februari 2013 visade sig det där plusset på stickan. Vi skulle bli föräldrar för första gången! Den 29 september samma år föddes en liten Elina. Året därpå, närmare bestämt den 13 juni 2014 plussade vi igen och vi tre skulle bli fyra och vår son Niilo föddes den 22 januari 2015. Samma år, den 25 september 2015 plussade vi för tredje och sista gången och vår minsting Elsa föddes den 13 maj 2016! Vår familj är komplett, välkommen att ta del av vårt liv!