Hej!

Hej på er!
Det här är första gången jag loggar in på väldigt länge. Vad glad jag blir att ni är så många som fortfarande klickar er in dagligen även fast det inte har varit någon aktivitet här på snart två månader.
 
Som jag har skrivit så många gånger tidigare så har intresset för bloggen blivit mindre och mindre och jag kom väl till en punkt då jag kände att det inte längre fanns varken gnista eller tid. Men på senaste tid har jag verkligen saknat att notera vartenda steg i barnens utveckling, och jag är själv härinne rätt ofta för att söka efter specifika inlägg och bilder, så i framtiden lär jag bli besviken över att det inte finns något från Elsas bebistid.
 
Vi mår jätte bra allihopa, så ni behöver inte tro något annat. Jag ska komma tillbaka nu och jag har såååå mycket att dela med er! Framför allt har jag en fantastisk nyhet! Men jag kommer att komma tillbaka som MIG, sammarbeten och annat kommer jag inte att åta mig den här gången utan nu blir det bara jag och familjen.
 
Ha en fantastisk måndag <3





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Den 4 februari 2013 visade sig det där plusset på stickan. Vi skulle bli föräldrar för första gången! Den 29 september samma år föddes en liten Elina. Året därpå, närmare bestämt den 13 juni 2014 plussade vi igen och vi tre skulle bli fyra och vår son Niilo föddes den 22 januari 2015. Samma år, den 25 september 2015 plussade vi för tredje och sista gången och vår minsting Elsa föddes den 13 maj 2016! Vår familj är komplett, välkommen att ta del av vårt liv!