Elina 3 år!

Tänk att min lilla tjej redan har hunnit fylla 3 år! Jag förstår inte hur det har gått så fort.. Nu har barnens födelsedagar blivit lite ångestladdade eftersom jag vet att tiden bara springer iväg. Nu när familjen är komplett får som gärna vara såhär små förevigt, samtidigt som jag ser fram emot deras framsteg och att få se mina små liv växa upp.
 
Fisan hade en fantastisk dag med nära och kära, tårta och en massa presenter! Vi fick ju skjuta på hennes födelsedag några dagar eftersom barnen var sjuka i höstblåsor, men det blev en helt perfekt dag ändå <3
 





Paulina

Ser ut som att hon fick en fantastisk födelsedag (första gången vi inte var med) 😔

Svar: Ja det var roligt! Nej jag vet hjärtat, vi har valt att inte ha "kalas" längre, det blir för påfrestande. Vi kommer att fira Elsas ettårsdag med stort kalas, Och Niilo får ha sitt stora kalas på sin tvåårsdag eftersom jag var så sjuk när han fyllde 1. Men efter det kommer vi att vänta tills dom är tillräckligt gamla för att bjuda kompisar och så länge bara ha ett litet firande med släkten <3
SAAURY

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Den 4 februari 2013 visade sig det där plusset på stickan. Vi skulle bli föräldrar för första gången! Den 29 september samma år föddes en liten Elina. Året därpå, närmare bestämt den 13 juni 2014 plussade vi igen och vi tre skulle bli fyra och vår son Niilo föddes den 22 januari 2015. Samma år, den 25 september 2015 plussade vi för tredje och sista gången och vår minsting Elsa föddes den 13 maj 2016! Vår familj är komplett, välkommen att ta del av vårt liv!