Dopplanering del 2!

Ojojoj jösses vad stressad jag är! Jag har hållt på att förbereda så mycket det går de senaste veckorna, sytt om band på dopklänningen, sytt in min klänning som var för stor, gjort mindre inköp, påbörjat bakning, strukit skjortor, förberedit naglarna, valt smycken till mig och klänning till Elina och Elsa.. men ändå är det S-Å-M-Y-C-K-E-T kvar att göra! HUR SKA JAG HINNA? undrar jag..
Jag älskar att hålla sånna här tillställningar, men jag är alltid helt slutkörd efterråt.
 
Igår var jag och handlade det sista, och ett besök hos ortopeden står på schemat idag. Imorgon kommer jag spendera hela dagen med att rodda inför dopet på lördag så någon tid för att blogga kommer inte finnas då jag räknar med att hålla på från morgon till kväll. Tur mina älskade föräldrar kommer imorgon! Men jag sätter mig lite senare ikväll och skriver ett tidsinställt inlägg till imorgon om mitt besök hos ortopeden.
 
Igår var jag förresten hos sjukgymnasten igen. Det gick bra. Men det är otroligt svårt att lära sig hantera kroppen på rätt sätt efter så många år av felaktiga rörelser. Jag måste ju erkänna att det känns riktigt bra att äntligen tänka lite på mig själv efter att ha dedikerat hela min tid till att ta hand om andra att jag själv har hamnat åt sidan. Till er andra föräldrar; Kom ihåg hur viktigt det är att bry sig om sitt eget mående. Du måste ta hand om dig själv för att kunna ta hand om andra.





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Den 4 februari 2013 visade sig det där plusset på stickan. Vi skulle bli föräldrar för första gången! Den 29 september samma år föddes en liten Elina. Året därpå, närmare bestämt den 13 juni 2014 plussade vi igen och vi tre skulle bli fyra och vår son Niilo föddes den 22 januari 2015. Samma år, den 25 september 2015 plussade vi för tredje och sista gången och vår minsting Elsa föddes den 13 maj 2016! Vår familj är komplett, välkommen att ta del av vårt liv!