Ålderstecken?

Jag finner fler och fler ålderstecken på mig själv. Visst... jag är 'bara' 25 år men jag känner mig minst 10 år äldre, så det kan väl vara det som fått mig att leta fel och ålderstecken..
Först och främst får jag ständigt nya leverfläckar.. till en början var jag livrädd, naturligtvis, tills jag fick veta att det var hormonellt. Men eftersom dom fortsätter att dyka upp en efter en har jag inget annat val än att försona mig med att det är åldern.
Jag upptäcker fler och fler rynkor kring ögonen, jag har fått känslan av att min näsa har växt nå fruktansvärt mycket (haha...) mina ögon sjunker djupare och jag har upptäckt att huden under hakan har börjat hänga.. Nu vet jag ju förståss inte hur mycjet jag har inbillat mig, men det är iallafall vad jag ser!
 
Dessutom börjar jag bli tunnhårig! Och DET är faktiskt sant.. Mitt hårfäste har, efter många år av håret i knut, dragit sig bakåt. Jag har tappat otroligt mycket hår i det främre hårfästet och jag har fått en otroligt hög panna. Tur nog syns det inte så värst framifrån eller när jag har håret utsläppt, men jag trivs som bäst med håret i hög knut!
Trots allt det här så är håret nästan fööör tjockt och jag snaggar mig fortfarande i bakhuvudet, M-E-N jag skulle önska att hårfästet inte dragit sig så långt bak.. jag har väl enbart mig själv att skylla.
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Den 4 februari 2013 visade sig det där plusset på stickan. Vi skulle bli föräldrar för första gången! Den 29 september samma år föddes en liten Elina. Året därpå, närmare bestämt den 13 juni 2014 plussade vi igen och vi tre skulle bli fyra och vår son Niilo föddes den 22 januari 2015. Samma år, den 25 september 2015 plussade vi för tredje och sista gången och vår minsting Elsa föddes den 13 maj 2016! Vår familj är komplett, välkommen att ta del av vårt liv!