Vi öppnar!

Imorgon blir en spännande dag! ICA Maxi Flemingsberg slår upp portarna för första gången kl10 imorgon bitti! Jag har fantastiskt roligt på min arbetsplats och jag trivs så otroligt bra! Jag älskar mina kollegor och jag är så glad att jag fått möjligheten att komma in i det här härliga gänget!
Välkomna in!
 
Ikväll väntar en VIP-kväll på jobbet som jag verkligen hoppas att jag kan ta mig till. Det är lite svårt att planera med tre barn eftersom jag gärna vill ha min sambo med mig, men sen börjar jag 5.30 imorgon så det kan ju också bli jobbigt. Vi får se hur jag gör helt enkelt!
 
En illustrerad bild
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Den 4 februari 2013 visade sig det där plusset på stickan. Vi skulle bli föräldrar för första gången! Den 29 september samma år föddes en liten Elina. Året därpå, närmare bestämt den 13 juni 2014 plussade vi igen och vi tre skulle bli fyra och vår son Niilo föddes den 22 januari 2015. Samma år, den 25 september 2015 plussade vi för tredje och sista gången och vår minsting Elsa föddes den 13 maj 2016! Vår familj är komplett, välkommen att ta del av vårt liv!