Myspys helg!

Jag vet att min blogg har blivit extremt blek nu och helt ärligt vet jag faktiskt inte hur pass bra mitt bloggande kommer att vara framöver. Jag försöker eftersom jag vill ha lite dokumenterat till mig själv och barnen i framtiden men med tanke på att jag arbetar heltid nu och på det har tre småttingar så kanske inte mitt bloggande kommer att vara på topp.
Gårdagen var iallafall supermysig! Jag får ta vara på den lilla tid jag får med barnen nu så vi gick till en stor lekpark en bit bort och lekte av oss tillsammans med lite vänner. Idag är det söndag och mycket måsten, så jag får sätta barna i lite pyssel för att sen ta tag i tvätt och städ! Imorgon är det jobb och vardag igen.
 
Haha Jag ÄLSKAR verkligen den här bilden! Den är inte minsta tillgjord utan visar enbart verkligheten. Jag älskar mina troll så det nästan smärtar <3
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Den 4 februari 2013 visade sig det där plusset på stickan. Vi skulle bli föräldrar för första gången! Den 29 september samma år föddes en liten Elina. Året därpå, närmare bestämt den 13 juni 2014 plussade vi igen och vi tre skulle bli fyra och vår son Niilo föddes den 22 januari 2015. Samma år, den 25 september 2015 plussade vi för tredje och sista gången och vår minsting Elsa föddes den 13 maj 2016! Vår familj är komplett, välkommen att ta del av vårt liv!