Jag hamnar efter

Nu när jag arbetar heltid så finns det ingen tid till bloggen. Jag har så dumma tider just nu och kommer hem sent, så jag hinner bara vara med barnen i en timma innan det är dags för dom att sova och sen tar jag hand om kök och tvätt och sen är det bara att lägga sig igen. Helgen går nästan FÖR fort så där hinns det inte heller med speciellt mycket tid att hämta. Jag hoppas snart få ordning på mina rutiner...
Jag har skrivit några tidsinställda nu så det blir inte helt tomt





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Den 4 februari 2013 visade sig det där plusset på stickan. Vi skulle bli föräldrar för första gången! Den 29 september samma år föddes en liten Elina. Året därpå, närmare bestämt den 13 juni 2014 plussade vi igen och vi tre skulle bli fyra och vår son Niilo föddes den 22 januari 2015. Samma år, den 25 september 2015 plussade vi för tredje och sista gången och vår minsting Elsa föddes den 13 maj 2016! Vår familj är komplett, välkommen att ta del av vårt liv!