Inget ortopedtekniska

Som ni vet så skulle jag ju ha varit på ortopedtekniska i tisdags, men tyvärr blev det inget. Jag åkte dit i regn och rusk med barnvagn och hela köret, genomfrusna fingrar och dyblöt stamplade jag in på mottagningen och får höra att min tid har blivit avbokad eftersom den enda handläggare dom har som arbetar med EDS-patienter är sjuk. Eftersom dom hade bokat en tid efter en remiss så hade dom inte mitt telefonnummer så dom kunde inte få tag i mig och informera mig om läget.
Så ja, det var tråkigt, jag hade sett fram emot att få allt sånt här gjort innan jag började jobba. Eftersom butiken inte är öppen än så jobbar jag 8-17 mån-fre så jag kan inte boka någon tid förren jag påbörjar mitt riktiga schema om ett par veckor. Jag kommer ibland att jobba helg, vilket innebär att jag har vissa lediga veckodagar och dessutom börjar mina dagar 5.30 så jag har eftermiddagarna fria.
Aja.. det blir nog bra..
 
Ledsen att mina senaste inlägg har varit extremt tråkiga och bleka utan bilder.. jag ska ordna det till helgen!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Den 4 februari 2013 visade sig det där plusset på stickan. Vi skulle bli föräldrar för första gången! Den 29 september samma år föddes en liten Elina. Året därpå, närmare bestämt den 13 juni 2014 plussade vi igen och vi tre skulle bli fyra och vår son Niilo föddes den 22 januari 2015. Samma år, den 25 september 2015 plussade vi för tredje och sista gången och vår minsting Elsa föddes den 13 maj 2016! Vår familj är komplett, välkommen att ta del av vårt liv!