ICA Maxi Flemingsberg!

Igår påbörjade jag ett nytt kapitel i mitt liv.
Efter tre och ett halvt år som föräldraledig så var igår dagen då jag återgick i arbete!
Elsa är ju inte ens ett halvår än så jag har lite dåligt samvete att jag kommer missa så mycket av hennes framsteg, att jag har funnits där både hela Elinas första år och Niilos första år men inte Elsas. Men jag hittade ett arbete där det likaväl kunde stått mitt namn i annonsen, arbetet passade mig så väl att jag bara var tvungen att skicka en ansökan. Och dessutom har jag varit föräldraledig så länge att det inte är mer än rätt att jag låter Tony tar
över det sista halvåret innan alla våra tre guldklimpar går på dagis.
Jag gick iallafall på intervju och någon vecka senare var arbetet mitt! Jag har varit så fruktansvärt orolig för att jag skulle mista min chans av en anledning, ingenting jag egentligen vill ta upp här, men det är iallafall på grund av just den detaljen som jag inte har delat det här med er förren nu!
Jag kommer att arbeta i bageriet på ICA Maxi Flemingsberg, butiken är ny och beräknas öppna den 23 november. Så för tillfället håller hela min arbetsplats på att byggas upp och jag får vara med att utveckla bageriet från start, drömmen. Dagen igår och idag har bestått av att plocka upp torrvaror på hyllor, ganska roligt faktiskt och helt annat än vad jag vanligtvis gör!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Den 4 februari 2013 visade sig det där plusset på stickan. Vi skulle bli föräldrar för första gången! Den 29 september samma år föddes en liten Elina. Året därpå, närmare bestämt den 13 juni 2014 plussade vi igen och vi tre skulle bli fyra och vår son Niilo föddes den 22 januari 2015. Samma år, den 25 september 2015 plussade vi för tredje och sista gången och vår minsting Elsa föddes den 13 maj 2016! Vår familj är komplett, välkommen att ta del av vårt liv!