Mjuklift!

Nya tillskottet! BabyTravel babylift.
Något jag aldrig har känt behovet av egentligen, det är först nu på senare tid som jag har insett hur mycket det skulle underlätta vid till exempel hämtning på dagis, för att slippa väcka en sovande bebis och behöva lägga henne på golvet i hallen medans jag klär två barn för hemgång. Likaså om bebis sover när vi kommer hem så slipper jag väcka för att behöva bära upp henne från barnvagnsrummet. Den är ju även bra att bära ut bebis i i sommar när vi har picknick etc för att slippa dra ut hela vagnen.
Jag är SÅ nöjd! Den har dessutom närmare 10 fack och ett stabilt underlag. Den passar utmärkt i mina två vagnar och dessutom fick jag den GRATIS. Bättre än så kan det ju inte bli!
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Den 4 februari 2013 visade sig det där plusset på stickan. Vi skulle bli föräldrar för första gången! Den 29 september samma år föddes en liten Elina. Året därpå, närmare bestämt den 13 juni 2014 plussade vi igen och vi tre skulle bli fyra och vår son Niilo föddes den 22 januari 2015. Samma år, den 25 september 2015 plussade vi för tredje och sista gången och vår minsting Elsa föddes den 13 maj 2016! Vår familj är komplett, välkommen att ta del av vårt liv!