Sommar och ny frippa!

Välkommen Juni månad och sommaren! För mig är det sommar när vi når juni och höst från 1 sep. Augusti räknar jag som sensommar.
På tal om sommar och värme så fick vår pojk en ny svalare frisyr i fredags. Lockarna åkte av och luggen blev kort. Det var andra gången jag klippte honom nu, mina barns hår växer ju som ogräs! Inte konstigt med tanke på att både jag och Tony har en helt makalös hårväxt. Men nästa gång det krävs klippning på pojken går vi till frisören för ett finare och kanske jämnare resultat. Nu gick det helt okej, men då klämde han i sig tre glassar under tiden också för att sitta still. Ibland får man ta till mutor..
 
Igår hämtade jag hem honom med feber från förskolan. Han hade fått feber runt 13 och när jag hämtade honom vid 14 var han fortfarande varm. Vi hann inte mer än hem och få i oss mellis så var han sitt gamla goa jag igen och febern var som bortblåst. Han hade alltså haft feber i strax över en timme, men eftersom det gäller en 24 timmars regel så fick han vara hemma idag. Jätte tråkigt för honom eftersom han är pigg, glad, feberfri och redo att busa loss. Någon blev ju extremt ledsen när vi lämnade storasyster och han snällt fick följa med hem. Stackars liten <3 Det har blivit mycket mys för mamma iallafall <3
 
Han blev så stor helt plötsligt <3
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Den 4 februari 2013 visade sig det där plusset på stickan. Vi skulle bli föräldrar för första gången! Den 29 september samma år föddes en liten Elina. Året därpå, närmare bestämt den 13 juni 2014 plussade vi igen och vi tre skulle bli fyra och vår son Niilo föddes den 22 januari 2015. Samma år, den 25 september 2015 plussade vi för tredje och sista gången och vår minsting Elsa föddes den 13 maj 2016! Vår familj är komplett, välkommen att ta del av vårt liv!