Jag är rik!

Idag ska Niilo till läkaren för att följa upp sin reflux. Jag har en del som jag ska ta upp med läkaren angående hans problematik med magen, och självklart skriver jag om det imorgon.
 
Har du inte barn själv är det oerhört svårt att förstå den här typen av kärlek. Jag skulle ge mitt liv för mina barn, inget når högre än kärleken jag har för dom. När man blir gravid för andra gången är det vanligt att fundera över hur tusan man kan älska en till lika mycket som sitt första barn. Jag trodde att det skulle handla om att dela upp kärleken mellan två, men nej, kärleken blir DUBBEL! Helt otroligt egentligen hur mycket känslor ett hjärta kan bära.
Jag älskar er så högt att det nästan smärtar! Mitt liv, mitt allt.
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Den 4 februari 2013 visade sig det där plusset på stickan. Vi skulle bli föräldrar för första gången! Den 29 september samma år föddes en liten Elina. Året därpå, närmare bestämt den 13 juni 2014 plussade vi igen och vi tre skulle bli fyra och vår son Niilo föddes den 22 januari 2015. Samma år, den 25 september 2015 plussade vi för tredje och sista gången och vår minsting Elsa föddes den 13 maj 2016! Vår familj är komplett, välkommen att ta del av vårt liv!