Niilo 1,5 år!

Idag blir min älskade pojk hela ett och ett halvt år!
Han är i någon fas just nu som gör att han inte är så rolig att handskas med alla gånger, men som jag minns det var Elina PRECIS likadan i samma ålder. Han skriker och slåss och är missnöjd på allt, vill helst av allt vara i famnen 24/7 och är otroligt mammig. Det blir ganska frustrerande när jag har två till.
 
Han lär sig nya ord heeeela tiden, har världens härligaste personlighet även fast att han är otroligt avundsjuk, han är ca 76 cm, väger ca 9,5kg, använder 74/80 i kläder och har 10 tänder (men tre till är påväg upp) fortfarande ostabil i gången även fast han går hela dagarna :)
 
För övrigt är mina föräldrar här! Som jag längtat! Och på måndag åker vi med dom upp på semester i Sundsvall några veckor!
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Den 4 februari 2013 visade sig det där plusset på stickan. Vi skulle bli föräldrar för första gången! Den 29 september samma år föddes en liten Elina. Året därpå, närmare bestämt den 13 juni 2014 plussade vi igen och vi tre skulle bli fyra och vår son Niilo föddes den 22 januari 2015. Samma år, den 25 september 2015 plussade vi för tredje och sista gången och vår minsting Elsa föddes den 13 maj 2016! Vår familj är komplett, välkommen att ta del av vårt liv!