Min nya frisyr!

Vi har det så jäkla bra här. Bara känslan av att öppna ytterdörren på morgonen och sätta sig på altanen med en kaffe och se när barnen leker i gräset ger mig ro. Vi är ute mycket och rör på oss, det tycker jag är viktigt. Barnen har verkligen aldrig tråkigt och sover som stockar om nätterna.
 
Iochmed amningshormonerna så tappar jag inge hår! Håret har blivit så tjockt att jag blir tokig och bebishåret (typ polisongerna och i nacken) har växt sig långt och krulligt. Jag fick nog. Så jag tog hjälp av min underbara svägerska och snaggade en undercut. Det är så skönt och enligt mig riktigt snyggt. För första gången på riktigt länge så trivs jag faktiskt. Det är fortfarande snyggt när det är utsläppt och minst lika snyggt när det är uppsatt. Frisyren är vågad, men huvudsaken är att jag trivs, sen struntar jag faktiskt i vad andra tycker.
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Den 4 februari 2013 visade sig det där plusset på stickan. Vi skulle bli föräldrar för första gången! Den 29 september samma år föddes en liten Elina. Året därpå, närmare bestämt den 13 juni 2014 plussade vi igen och vi tre skulle bli fyra och vår son Niilo föddes den 22 januari 2015. Samma år, den 25 september 2015 plussade vi för tredje och sista gången och vår minsting Elsa föddes den 13 maj 2016! Vår familj är komplett, välkommen att ta del av vårt liv!