I'll be back!

Hej alla!
Vad roligt att se att så många tittar in här fortfarande trots att jag inte har lagt upp något på över tre veckor. Jag hoppas att ni inte slutar för nu kommer vi tillbaka! 
Vi få ordning på rutinerna här hemma och så nu kan jag åter igen ta upp bloggandet. Igår var jag in här en sväng för att gå tillbaka i arkivet och se hur Elina och Niilo såg ut i samma ålder som Elsa är nu, då insåg jag hur roligt det är att ha bloggen. Jag älskar att gå tillbaka och ha allt dokumenterat.
Jag är tillbaka redan imorgon och sen lär vi vara på rätt spår igen ganska omgående, vi har ju en del att ta igen här ;)
 





Anonym

Äntligen!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Den 4 februari 2013 visade sig det där plusset på stickan. Vi skulle bli föräldrar för första gången! Den 29 september samma år föddes en liten Elina. Året därpå, närmare bestämt den 13 juni 2014 plussade vi igen och vi tre skulle bli fyra och vår son Niilo föddes den 22 januari 2015. Samma år, den 25 september 2015 plussade vi för tredje och sista gången och vår minsting Elsa föddes den 13 maj 2016! Vår familj är komplett, välkommen att ta del av vårt liv!