I vårt sovrum

Med tanke på att Niilo nu fick sig stora säng så gick spjälsängen till Elsa. Nu har alla mina barn sovit i den och jag vet inte om jag kommer att vilja sälja den sen eller spara den till eventuella framtida barnbarn. Den är ju så fin att jag smäller av, i stål istället för trä. Det är barnens farmor som köpt den när vi väntade Elina, och jag ÄLSKAR den! Farmor har även köpt bägge barnens "stora" sängar, och korgen kommer från mina föräldrar.
Korgen är däremot såld nu, sen en vecka tillbaka ungefär, för att göra plats åt spjälsängen.
Den lilla dockan som hänger i sänghimmeln hade jag och mina hängandes i vår vagn när vi var små (om jag inte minns fel) Skitig och dan är den, men det tycker jag är charmigt, så ren kommer den inte att bli! Den är ju trots allt närmare 30 år gammal.
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Den 4 februari 2013 visade sig det där plusset på stickan. Vi skulle bli föräldrar för första gången! Den 29 september samma år föddes en liten Elina. Året därpå, närmare bestämt den 13 juni 2014 plussade vi igen och vi tre skulle bli fyra och vår son Niilo föddes den 22 januari 2015. Samma år, den 25 september 2015 plussade vi för tredje och sista gången och vår minsting Elsa föddes den 13 maj 2016! Vår familj är komplett, välkommen att ta del av vårt liv!