Elsa 2 månader!

Den 13 juli blev vår tjej hela 2 månader. Redan!! Ibland önskar jag att jag kunde stanna tiden, jag vill ha det såhär föralltid samtidigt som jag vill se barnen växa upp och bli självständiga.
 
Elsa kan numer hålla upp huvudet helt obehindrat, att det är tungt märks ju, men hon vobblar inte längre och stödjer sig fint på underarmarna. Hon ger svarsleenden sedan ungefär 2 veckor tillbaka men än tycker jag att hon är lite snål med sitt vackra leende ;) Hon har också börjat jollra men även där tycker jag att hon är lite snål!
 
Tvåmånadersdagen firade vi på BVC med en kontroll och vaccination. Det här ROTAvaccinet som de får vid tvåmånader är helt nytt för mig, men mer om det i ett annat inlägg. Hon mätte till 53cm och vägde 4220 gram!
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Den 4 februari 2013 visade sig det där plusset på stickan. Vi skulle bli föräldrar för första gången! Den 29 september samma år föddes en liten Elina. Året därpå, närmare bestämt den 13 juni 2014 plussade vi igen och vi tre skulle bli fyra och vår son Niilo föddes den 22 januari 2015. Samma år, den 25 september 2015 plussade vi för tredje och sista gången och vår minsting Elsa föddes den 13 maj 2016! Vår familj är komplett, välkommen att ta del av vårt liv!