Julkalendrar

1 december är här! Något som har följt mig sen barndomen och som jag såklart kommer föra vidare till mina barn är chokladkalendrar inför jul. Jag vet faktiskt inte vad det är med en chokladkalender som gör det så roligt, men det är väl just det att det har följt med varje år sen så länge jag kan minnas. Det är så kul nu när Elina har blivit så gammal att hon faktiskt förstår, mina egna första minnen är från när jag själv var 3 år :)
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Den 4 februari 2013 visade sig det där plusset på stickan. Vi skulle bli föräldrar för första gången! Den 29 september samma år föddes en liten Elina. Året därpå, närmare bestämt den 13 juni 2014 plussade vi igen och vi tre skulle bli fyra och vår son Niilo föddes den 22 januari 2015. Samma år, den 25 september 2015 plussade vi för tredje och sista gången och vår minsting Elsa föddes den 13 maj 2016! Vår familj är komplett, välkommen att ta del av vårt liv!