Genus?

Svar på kommentar
Jag fick en fråga här för ett tag sedan om varför jag är så angelägen om att allt ska vara så pojkit respektivet flickit. Och så är egentligen inte fallet. Jag klär gärna mina tjejer i rosa och spets och min son i blått och tufft, men det är bara för att jag har möjligheten att bestämma. När Elina var liten så fick hon bilar och verktyg i present, och hon älskade det. Mina barn får leka med precis vad dom vill och jag skulle aldrig ta en docka ifrån min son, vill han i framtiden klä ut sig till prinsessa eller ha en Hello Kitty tröja till dagis så kommer jag aldrig att säga nej. Mina barn kommer alltid att få vara den dom vill, men sålänge jag kan bestämma kläder och hår så tänker jag utnyttja det.
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Den 4 februari 2013 visade sig det där plusset på stickan. Vi skulle bli föräldrar för första gången! Den 29 september samma år föddes en liten Elina. Året därpå, närmare bestämt den 13 juni 2014 plussade vi igen och vi tre skulle bli fyra och vår son Niilo föddes den 22 januari 2015. Samma år, den 25 september 2015 plussade vi för tredje och sista gången och vår minsting Elsa föddes den 13 maj 2016! Vår familj är komplett, välkommen att ta del av vårt liv!