Halvvägs till 50

Jag försöker att hålla igång bloggen under semestern, men det är inte alltid så lätt.
 
I måndags fyllde jag 25. För mig är min födelsedag som vilken annan dag som helst, men iår hade jag faktiskt sett fram emot att fylla år. Att fylla 25 har alltid varit något av en milstolpe för mig, och nu är jag där.
Jag är så oerhört glad över vart jag står idag, att jag fick spendera dagen med mina föräldrar och mina barn, men jag saknade min sambo nå fruktansvärt! Det blev hursom en lugn och mysig dag med middag på bykrogen, tårta på kvällen och ett blombud från min man! Underbart!
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Den 4 februari 2013 visade sig det där plusset på stickan. Vi skulle bli föräldrar för första gången! Den 29 september samma år föddes en liten Elina. Året därpå, närmare bestämt den 13 juni 2014 plussade vi igen och vi tre skulle bli fyra och vår son Niilo föddes den 22 januari 2015. Samma år, den 25 september 2015 plussade vi för tredje och sista gången och vår minsting Elsa föddes den 13 maj 2016! Vår familj är komplett, välkommen att ta del av vårt liv!