Elina

Elina, Elina, min fina.
Trotsen varade inte speciellt länge den här gången (peppar peppar). Hon kan fortfarande vara lite bångstyrig men inte som hon var för ett par veckor sedan. Visserligen vet jag att mina hormoner och min trötthet spelade in väldigt mycket, och dessutom är det ju väldigt kul att trotsa lite extra när man känner på sig att mamma är sårbar för tillfället.
Iallafall så har hon lugnat sig, vilket jag är tacksam för. Är man snäll mot mig så är jag snäll tillbaka, så är det bara. Så nu är hon tillbaka till sitt gamla goa jag igen. Jag är så glad över att jag har fått så lättsamma barn, det finns minsann inte mycket alls att klaga på. Så vi får väl se om vår tredje diamant sedan låter oss smaka på hur det är att vara småbarnsförälder påriktigt. Det återstår att se.
 
Orden bara springer ur munnen på Elina nu, och det är verkligen SÅ kul! Jag älskar att höra henne babbla och säga nya saker dagarna i ända.
Nu ska vi hämta hem skitongen från dagis och gå iväg på lek-dejt med Jenni. Vi missade ju hennes kalas i lördags, så vi tar igen det idag!
 





Anonym

Hej!
Hittade din blogg av en slump, när jag googlade på vagnen babytravel Las vegas! Du hade gjort ett inlägg för typ ett år sedan om vagnen :) Har själv köpt en sådan vagn nu, och såg i ditt inlägg att du hade en sittdyna från elodie details i vagnen. Passade den dynan vagnen bra? Ska själv hitta dyna till min vagn, men jättesvårt att hitta någon info eller tips överhuvudtaget om Las vegas vagnen!

Svar: Hej! Åh va kul att du hittade hit :)Jag ÄLSKAR den vagnen, den är verkligen helt underbar och jag använder den fortfarande. MEN nej, dynorna från elodie skulle jag inte rekommendera till den här vagnen, dom glider ner, får inte plats i kanterna eller i botten och jag får ständigt fixa till dom. Eftersom sittdelarna är så smala så tror jag inte att det finns några dynor alls som passar om jag ska vara ärlig, jag använder dom mest bara för att det skka vara snyggt, men det är bra omständigt måste jag säga. Dessvärre finns det heller inga åkpåsar som skulle sitta bra i den här vagnen
SAAURY

Anonym

Tack för ditt svar! Jag misstänkte det, har en universal dyna hemma som liknar elodie i form och mått, och den sitter inte alls bra heller... Då får man väll stå ut med att ha den tråkigt svart 😟 Synd inte babyproffsen säljer någon dyna som passar vagnen, skickade mejl till dem och de svarade att elodie dyna skulle passa bäst, men det verkar den ju inte göra..! Supertack för ditt svar iallafall, har läst lite i din blogg och kommer börja följa dig nu :) Lycka till på kub idag! :)

Svar: Ja elodie är nog den som passar bäst storlkesmässigt, tyvärr sitter den inte bra ändå. Tur nog är ju sittdelarna vadderade och bekväma som dom är, dock tråkigt svarta som du säger.Åh vad glad jag blir! Tack så mycket!
SAAURY

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Den 4 februari 2013 visade sig det där plusset på stickan. Vi skulle bli föräldrar för första gången! Den 29 september samma år föddes en liten Elina. Året därpå, närmare bestämt den 13 juni 2014 plussade vi igen och vi tre skulle bli fyra och vår son Niilo föddes den 22 januari 2015. Samma år, den 25 september 2015 plussade vi för tredje och sista gången och vår minsting Elsa föddes den 13 maj 2016! Vår familj är komplett, välkommen att ta del av vårt liv!