Bristningar?

Såhär ser jag ut nu, fem veckor efter förlossningen. Jag har 1 kg kvar till min startvikt, men det behåller jag gärna! Jag väger för tillfället 44 kg, vilket egentligen är på tok för lite för en tjej på 160 cm. Allt det extra jag kan få är jag glad för, det gäller bara för mig att behålla dom få gram jag kan lägga på mig, och det är inte alltid så lätt med min ämnesomsättning. Min kropp vill lixom inte ta upp några näringsämnen..
 
Kollar man på min mage så kan man knappt tro att jag burit och förlöst två fullvuxna barn med inte speciellt långt mellanrum och den senaste bara för fem veckor sen! Jag har verkligen haft en otrolig tur. Allt har lixom bara sugits tillbaka till sin ursprungliga form på nolltid. Haha, kan man göra annat än att skryta? ;)
Bristningar slapp jag helt och hållet även denna gång. Mitt största tips är babyolja och/eller olivolja - dagligen!
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Den 4 februari 2013 visade sig det där plusset på stickan. Vi skulle bli föräldrar för första gången! Den 29 september samma år föddes en liten Elina. Året därpå, närmare bestämt den 13 juni 2014 plussade vi igen och vi tre skulle bli fyra och vår son Niilo föddes den 22 januari 2015. Samma år, den 25 september 2015 plussade vi för tredje och sista gången och vår minsting Elsa föddes den 13 maj 2016! Vår familj är komplett, välkommen att ta del av vårt liv!