It's a boy!

Som rubriken lyder så är det alltså en liten pojke som gömmer sig i magen!
Jag kan inte riktigt beskriva känslan. Det är givetvis otroligt kul med en av varje, men på ett sätt är det lite läskigt också. Jag är van vid flicka och även fast många säger att det inte är nå' olika så är det så ändå! Spännande!
Nu längtar vi efter dig, min älskade son, min Niilo!
 
Pål Niilo Kalevi
 





Therese

Grattis! Underbart, jag har också en av varje tätt. :)

Svar: Det ska bli spännande :)
SAAURY

Paulina

Du är så efterlängtad lilla Niilo <3 Du kommer komma till en underbar familj med en helt fantastisk mamma som gör precis ALLT för sina barn <3

Svar: <3
SAAURY

M

Men åh så härligt! Spännande med en av varje :D kommer att bli så kul!

Själv så har vi ingen aning om vad det blir den här gången och det känns rätt så nervöst hehe
Förra gången var jag tvärsäker att det var en kille från start, men nu har jag ingen aning alls :)

Svar: Jag var tvärsäker med Elina och från början nu har jag också varit säker, men strax före ultraljudet började tankarna vandra
SAAURY

M

Stort grattis till Elina på 1 års dagen!! :-)

M

Stort grattis till Elina på 1 års dagen!! :-)

M

Stort grattis till Elina på 1 års dagen!! :-)

M

Stort grattis till Elina på 1 års dagen!! :-)

M

Stort grattis till Elina på 1 års dagen!! :-)

M

Stort grattis till Elina på 1 års dagen!! :-)

M

Stort grattis till Elina på 1 års dagen!! :-)

M

Stort grattis till Elina på 1 års dagen!! :-)

M

Stort grattis till Elina på 1 års dagen!! :-)

Svar: Jag tror att hon hälsar tack ;)
SAAURY

M

Stort grattis till Elina på 1 års dagen!! :-)

M

Stort grattis till Elina på 1 års dagen!! :-)

FrökenTV, bloggen om tv och film

Åh grattis

Svar: Tack :-)
SAAURY

Marika

Åh vad kul! Finskt namn också, det gillar vi :) Är ni båda finska eller bara en av er?

Svar: Min sambo är finsk :)
SAAURY

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Den 4 februari 2013 visade sig det där plusset på stickan. Vi skulle bli föräldrar för första gången! Den 29 september samma år föddes en liten Elina. Året därpå, närmare bestämt den 13 juni 2014 plussade vi igen och vi tre skulle bli fyra och vår son Niilo föddes den 22 januari 2015. Samma år, den 25 september 2015 plussade vi för tredje och sista gången och vår minsting Elsa föddes den 13 maj 2016! Vår familj är komplett, välkommen att ta del av vårt liv!