Dopfika

Jag är så otroligt glad över att så många kom och firade vår prinsessa. Som ni läste här tidigare så blev det kaos på dagen och vi kom inte in i lokalen i tid. Både präst och snsvarig har hört av sig till mig och bett om ursäkt för det inträffade och det är jag tacksam för. Det vi råkade ut för ska inte behöva hända en annan familj så dom ska lägga om sina rutiner. Jag fick ingen bild på själva lokalen eftersom det blev så tajt om tid, och alla bilder på nära och kära behåller jag för mig själv.
 
Den här gången valde vi att ha smörgåstårta istället för vanlig tårta. Det var otroligt uppskattat! Allt har jag bakat och gjort själv.
Självklart fanns hennes namn på glasen precis som till de andra två. Jag har sparat varsitt glas till barnen som står på deras hylla i vitrinskåpet här hemma. Det är ett rätt kul minne
Dessa små igelkottar var verkligen uppskattade! De tog otroligt lång tid att göra och allt är handgjort, även de små rosetterna!
Huvudpersonen i all ära <3
 
Jag ska visa några av alla doppresenter senare <3





Cajsa Lindahl

Hehe det kan du ju få göra. :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Den 4 februari 2013 visade sig det där plusset på stickan. Vi skulle bli föräldrar för första gången! Den 29 september samma år föddes en liten Elina. Året därpå, närmare bestämt den 13 juni 2014 plussade vi igen och vi tre skulle bli fyra och vår son Niilo föddes den 22 januari 2015. Samma år, den 25 september 2015 plussade vi för tredje och sista gången och vår minsting Elsa föddes den 13 maj 2016! Vår familj är komplett, välkommen att ta del av vårt liv!