Home sweet home!

Ojojoj. Snart slutar jag för dagen och ska hem till mina älsklingar. Två dagar till, sen ledig en dag :) Det har varit en lång vecka med många kvällar, 4 kvällar för att vara exakt. Jag jobbar helg den här veckan och har jobbat till 19 ons, tors, fre och till 18 idag. Imorgon skulle jag också ha jobbat till 18 men jag har fått byta för det behövs en till på morgonen, så jag slutar 15. Skönt, eftersom söndagar är rätt hektiska hemma. Det ska bytas sängkläder, alla tre ska badas, det ska tvättas (det gör vi visserligen varje dag, minst 2 maskiner, men på söndagar går den där apparaten varm vill jag lova) det ska klippas naglar på alla tre osv osv.
Det är skönt att jobba kväll, man är mer utvilad och det är lugn på kvällen, men dagspassen går så otroligt fort! Fördelar med allt :)
 
Jag har ju istortsätt aldrig tid för bloggen längre, så när jag väl skriver brukar jag passa på att tidsinställa så många inlägg jag bara kan (det här är också tidsinställt), men jag bloggar som sagt för min egen skull nu, för att jag vet att jag ångrar mig annars. Sen är det rätt kul att läsa sin egen blogg eftersom jag har tisinställt inlägg så långt i förväg att jag nästan glömt vad jag skrivit! haha!
 
Man hör ju nästan ända hit hur den här mys-sängen skriker efter mig!
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Den 4 februari 2013 visade sig det där plusset på stickan. Vi skulle bli föräldrar för första gången! Den 29 september samma år föddes en liten Elina. Året därpå, närmare bestämt den 13 juni 2014 plussade vi igen och vi tre skulle bli fyra och vår son Niilo föddes den 22 januari 2015. Samma år, den 25 september 2015 plussade vi för tredje och sista gången och vår minsting Elsa föddes den 13 maj 2016! Vår familj är komplett, välkommen att ta del av vårt liv!