Hej måndag!

Sen var helgen över. IGEN. Den här helgen gick så oerhört fort, även fast vi inte gjorde mer än att spenderade tid med varandra och hälsade på min syster iprincip. På valborg var vi bara hemma, barnen är så små än, nästa år kanske :)
Nästa helg är jag däremot orolig för. Eftersom det är röd dag på torsdag så är barnen hemma tors-sön och jag har inte en aning om hur vi ska få toden att gå! Jag är ju som sagt lite tung nu och orkar inget speciellt.
 
Hur som haver, idag har jag varit till barnmorskan! Mer om det imorgon! Mer än så har faktiskt inte den här veckan att bjuda på, så jag ska VERKLIGEN passa på att försöka vila nu de två återstående dagar som barna är på förskolan.
 





fri

Å precis den färgen på lack som jag så länge har sökt! Vad är det för någon?

Svar: Det är faktiskt H&Ms egna! Nyans 503 :)
SAAURY

Fri

Å tack för snabbt svar! Hur är den då? Är den hållbar?

Svar: Jag tycker att den är bra :) Det där är givetvis individuellt ifall dina naglar är ett bra fästmaterial
SAAURY

fri

okej, men är det bättre än H&Ms andra? Hörde att dom förbättrat den. Förlåt för jobbiga frågor haha

Svar: Haha ingen fara!JA! H&Ms gamla nagellack skalas av väldigt fort enligt mig medans det här lacket faktiskt är otroligt hållbart! Jag rekommenderar det verkligen :)
SAAURY

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Den 4 februari 2013 visade sig det där plusset på stickan. Vi skulle bli föräldrar för första gången! Den 29 september samma år föddes en liten Elina. Året därpå, närmare bestämt den 13 juni 2014 plussade vi igen och vi tre skulle bli fyra och vår son Niilo föddes den 22 januari 2015. Samma år, den 25 september 2015 plussade vi för tredje och sista gången och vår minsting Elsa föddes den 13 maj 2016! Vår familj är komplett, välkommen att ta del av vårt liv!