Niilo 9 månader

för 6 dagar sedan blev Niilo 9 månader! Jag tänkte lägga ut en sån där typisk bild med texten "Nu har du funnits lika länge på insidan som utsidan" men kom på mig själv ganska snabbt. Han var ju faktiskt 3 veckor tidig vår pojk!
Den senaste månaden har det faktiskt inte hänt så mycket. Han ålar sig fram snabbt som vinden genom hela lägenheten. Han kan krypa, men föredrar att åla eftersom det går snabbare. Han har börjat leka mer "ordentligt", och spenderar faktiskt en hel del tid med storasyster och hon älskar att vara med honom. Elina har också börjat vilja gå ner i spjälsängen till honom där dom kan underhålla varandra hur länge som helst!
 
Längd och vikt vet jag faktiskt inte eftersom han inte ska till BVC förren om en månad.
 
Annars då?
Han äter fortfarande ersättning. Jag har ÄNTLIGEN kommit fram till hur han ska få behålla vätska. (jag vet inte om jag skrivit om det tidigare?) Iallafall så kräks han aldrig när han sover, så före middagsluren får han en flaska som han får behålla. Men det kan ju inte fortsätta såhär för evigt. Hur länge kan ett barn kräkas såhär?
 
Old, but GOLD <3
 





Mamma Maria

Skönt att lill prinsen inte kräks lika mycket. älskar er alla och snart ses vi Puss puss

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Den 4 februari 2013 visade sig det där plusset på stickan. Vi skulle bli föräldrar för första gången! Den 29 september samma år föddes en liten Elina. Året därpå, närmare bestämt den 13 juni 2014 plussade vi igen och vi tre skulle bli fyra och vår son Niilo föddes den 22 januari 2015. Samma år, den 25 september 2015 plussade vi för tredje och sista gången och vår minsting Elsa föddes den 13 maj 2016! Vår familj är komplett, välkommen att ta del av vårt liv!