Läkarbesök idag!

Sikken tur att jag hade tidsinställt en massa inlägg igen för nu har det verkligen stptt still i mitt huvud, och det gör det fortfarande! Jag har faktiskt inte den blekaste aning om vad jag ska dela med mig av idag.
Men jag har iallafall ett par inlägg på lut som kommer upp i veckan, så jag ska sätta mig ikväll och knåpa lite så blir det nog några vettiga inlägg att läsa under veckans gång.
 
Idag ska vi på läkarbesök - IGEN. Niilo måste verkligen börja gå upp i vikt nu när han stått still i 6 veckor. Jag börjar faktiskt bli lite orolig nu när till och med läkarna rynkar pannan. Ingen vet vad vi ska göra längre. Det är rätt frustrerande. Däremot är han ju världens piggaste och gladaste unge, så det är jag glad för! Men mer om det imorgon.
 
För några dagar sen var det faktiskt min tur att uppsöka läkarvård. Min hand hade/har gjort fruktansvärt ont i ett par dagar utan anledning. Handen har inte blivit utsatt för något yttre våld eller liknande, jag bara vaknade med smärta. Efter ett par dagar svullnade handen och det började nästan göra så ont som om den skulle vara bruten. Det visade sig vara en inflammerad sena. Mycket vile. Jo tjena...
 
En spyfluga. Jag vet inte huuuuur många sånna här bilder det har blivit. Han spyr så pass mycket att det inte direkt är lätt att få till en normal bild, egentligen bör det väl vara tvärt om. Första bilden var det kul, nu är det bara irriterande för att vara helt ärlig.
 





Life of Johanna

Jobbigt när läkarna inte heller vet vad de skall göra. Men skönt han är pigg och glad i alla fall.

Hugo är 4månader och 1vecka :)

Svar: Ja det är ju skönt. Dock blir det nästan bara mer frustrerande när man vet att något är fel, men han mår så bra!
SAAURY

Liene Svärd

Stackaren :( Hoppas det blir bättre snart!

Svar: Vi får hoppas!
SAAURY

Emma Engström

Tidsinställda inlägg är verkligen bra att ha! Hoppas att det gick bra på läkarbesöket :)

Svar: Absolut! Jag tidsinställer alla mina inlägg, annars skulle jag aldrig ha tid att blogga :)
SAAURY

NICOLE

Jaså en liten kräkbebis :D Men hoppas verkligen det ordnar sig, och vet du, det kommer ordna sig toppen :) Håller tummen.

SV: jaa det var den lilla detaljen också ;) En pizzeria som gör den haha! Men det är väl värt det kan jag säga =D

Svar: Det är säkert värt det. Bara det att det inte är så lätt att åka iväg för en pizza näär man har två småttingar ;)
SAAURY

Sarah

De där me handen låter verkligen inte kul :/ Stackare :( Krya på dej :)

Svar: Tack ska du ha!
SAAURY

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Den 4 februari 2013 visade sig det där plusset på stickan. Vi skulle bli föräldrar för första gången! Den 29 september samma år föddes en liten Elina. Året därpå, närmare bestämt den 13 juni 2014 plussade vi igen och vi tre skulle bli fyra och vår son Niilo föddes den 22 januari 2015. Samma år, den 25 september 2015 plussade vi för tredje och sista gången och vår minsting Elsa föddes den 13 maj 2016! Vår familj är komplett, välkommen att ta del av vårt liv!