Höggravid!

Det är ju inte direkt någon nyhet att jag saknar min gravida kropp. Eller känslan av att bära ett barn över huvud taget. Jag vill inte ha en till just nu, men ändå kan jag inte låta bli att längta efter nästa gång jag blir gravid.
 
Med tanke på att jag är så smal i övrigt tyckte jag att jag var MEGA stor redan i vecka 13. Vilket kanske inte alla andra tyckte, och inte jag heller när jag ser bilderna nu såhär i efterhand ;)
Jag hoppas innerligt att jag får en lika fin bula som sist, nästa gång jag blir gravid. Men däremot kan ju symptomen vara lite snällare mot mig.
 
Här var jag i v.13 och tyckte att jag var sjukt stor.
 
Ojojoj. v.24 och tyckte att jag såg höggravid ut. Tänkte att alla som ser mig nu måste ju tro att jag ska ploppa snart. Haha idiotiskt nu såhär i efterhand.
Det känns så sjuk när jag tänker på att Elina faktiskt låg därinne. I hela nio månader låg hon där och bakades till världens vackraste tjej!





LIENE

sv: Det betyder mycket för henne att du lyssnar, är jag ganska säker på :)

Så klart är det skillnad om man vet att man normalt är väldigt smal.
Hoppas du slipper massa symptomer nästa gång!

annsoh

Fin blogg! God fortsättning på kvällen!! :)

hanna

Haha de är en sorts träning också ;)

Josefine ♔

Sv: Haha jaha, men åh så gulligt! :D
Lite som mitt hår då, har extremt bra hårväxt! Så då är det ju inga problem, växer lagom till när 'dra-i-mammas-hår-perioden' dragit förbi kanske? ;)

LindaViola - mamma till två!

Jag tror man tycker att man själv är större än vad andra tycker faktiskt. Så var det för mig med. Nu längtar jag tills magen sjunker mer och mer medans jag pussar på vår lilla Svea :).

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Det är säkert en fantastisk känsla att vara gravid:)

sommarblom.blogg.se

Fin bula!

sv: Det kan jag verkligen förstå!

Charlotta Hägg

Sv: Tack så jättemycket, vad glad jag blir! :)

Idas beauty ~ mamma till filippa ♡

Sv: ja jag förstår det. Jag försöker njuta så mycket jag kan av min mage :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Den 4 februari 2013 visade sig det där plusset på stickan. Vi skulle bli föräldrar för första gången! Den 29 september samma år föddes en liten Elina. Året därpå, närmare bestämt den 13 juni 2014 plussade vi igen och vi tre skulle bli fyra och vår son Niilo föddes den 22 januari 2015. Samma år, den 25 september 2015 plussade vi för tredje och sista gången och vår minsting Elsa föddes den 13 maj 2016! Vår familj är komplett, välkommen att ta del av vårt liv!