Gott Nytt År!

Här hälsar vi Gott Nytt År med nya bilder på kaggen! 
Hoppas ni alla kommer ha en fantastisk kväll! Själv ska min underbara familj på middag hos min bästa vän med lite folk, sen fortsätter vår kväll där och vi stannar över natten :-)
 
Förresten, ELINAS RUM ÄR KLART! Det var några intensiva dagar och jag lyckades få allting klart på 4 dagar! Så nu är det klart. Bilder kommer givetvis!
 
Kanonkulan igår v.34 (v.33+4)
Jag gillar den här sista bilden när jag ligger ner. Det ser verkligen ut som jag svalt en fotboll! hehe. Jag älskar verkligen min kropp som gravid. Jag får alltid så fina former och en PERFEKT liten boll. Samma hade jag med Elina, den där perfekta kulan!
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Den 4 februari 2013 visade sig det där plusset på stickan. Vi skulle bli föräldrar för första gången! Den 29 september samma år föddes en liten Elina. Året därpå, närmare bestämt den 13 juni 2014 plussade vi igen och vi tre skulle bli fyra och vår son Niilo föddes den 22 januari 2015. Samma år, den 25 september 2015 plussade vi för tredje och sista gången och vår minsting Elsa föddes den 13 maj 2016! Vår familj är komplett, välkommen att ta del av vårt liv!