Min perfekta lilla bula <3

Jag älskar att ta bilder på lillbulan snett uppifrån, bara för att man lättare ser hur rund och fin min kula är <3
Jag blir så jäkla nojig varje gång någon kommenterar att min mage är så liten. Det får mig att tänka efter extra noga om den verkligen växer. Men jag kanske borde ta de lite lugnt och inse att sålänge min bm säger att de är okej och att alla är olika så är det faktsikt okej!
 
 Bebis har verkligen levt rövare därinne de senaste två dagarna och möblerat om i hela magen på mig! Haha, fast även hur ont de än börjar göra såfort lille rör sig så är det fortfarande alltid samma glädjerus! :)
 
 





Natalie ss Rantanen

Ååååh kom ut nu mitt lilla Kusinbarn!
Saknar er alla! <3

Svar: åh vi saknar dig också! :)<3
SAAURY

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Den 4 februari 2013 visade sig det där plusset på stickan. Vi skulle bli föräldrar för första gången! Den 29 september samma år föddes en liten Elina. Året därpå, närmare bestämt den 13 juni 2014 plussade vi igen och vi tre skulle bli fyra och vår son Niilo föddes den 22 januari 2015. Samma år, den 25 september 2015 plussade vi för tredje och sista gången och vår minsting Elsa föddes den 13 maj 2016! Vår familj är komplett, välkommen att ta del av vårt liv!