Höstblåsor..

För någon vecka sen hade vi höstblåsor här hemma.. igen.. ni föräldrar som inte har upplevt det hos era barn ännu kan jag bara säga brace yourselves! Höstblåsor är fruktansvärt och Elina, hon lyckades minsann pricka in både julafton och sin födelsedag med dom där förbaskade blåsorna, vad är oddsen?
Att ha två barn samtidigt som skriker av smärta i flera dagar och att inte få i dom någon näring mer än glass på flera dagar är otroligt frustrerande. Det värsta är ju att jag inte kan göra något för att dämpa smärtan heller och det gör ont i hjärtat att se sina barn på det viset.. <3
 
Jag önskar att jag kunde visa hur dom såg ut, men jag tar ogärna bilder på mina barn i utsatta situationer, jag tror inte ens att jag tagit bild när jag har sett tänder påväg. Den enda gången jag tar bild är för att rådfråga exempelvis min mor om vad hon tror att det kan vara, och eftersom hon bor 50 mil härifrån är komunikation via bild det bästa alternativet för oss i såna lägen.
 
Elina hade iallafall blåsor i mun och svanj och på fötterna medans Niilo hade i mun och svalj och på stjärten.





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Den 4 februari 2013 visade sig det där plusset på stickan. Vi skulle bli föräldrar för första gången! Den 29 september samma år föddes en liten Elina. Året därpå, närmare bestämt den 13 juni 2014 plussade vi igen och vi tre skulle bli fyra och vår son Niilo föddes den 22 januari 2015. Samma år, den 25 september 2015 plussade vi för tredje och sista gången och vår minsting Elsa föddes den 13 maj 2016! Vår familj är komplett, välkommen att ta del av vårt liv!