En ny vecka

Godmorgon! Måndag igen. Tiden bara flyger förbi fast dagarna går så långsamt! Helgen gick fortare än förväntat som tur är, förväntade mig en väldigt långdragen helg.
Den här veckan har jag faktiskt absolut ingenting på schemat så jag MÅSTE försöka vila nu! Jag säger det varje vecka men ändå lyckas dagarna bli fullproppade. Nu hoppas jag innerligt att veckan blir lugn så jag får vila sista tiden som bebisfri.
Slemproppen lossnade i torsdags. Jag trodde först att det var hela, men sen har delar lossnat både fredag, lördag och söndag. DEN DÄR VÄRMEN! Nu menar jag inte väderomslaget utom just dom där värmevågorna som drabbar de flesta gravida, man skulle kunna tro att jag nått klimakteriet! Helt plötsligt kan jag börja svettas som en gris, något jag aldrig har upplevt tidigare. Mer då? MAGKNIP! Usch! Två gånger har det hänt nu att jag har fått legat i fosterställning i soffan och verkligen skrikigt av smärta! Det är beläget i övre delen av magen så några värkar eller förvärkar är det inte.
Det är konstigt det där, idag är det 24 dagar kvar till BF och det känns som att jag redan är inne på övertid, hur långtråkig lär inte sista tiden bli då? Allt står klart här hemma nu, men hon kan ju faktiskt stanna därinne närmare 40 (!!) dagar till om jag har otur..





Sara

Jag hade också väldiga magknip med båda barnen, precis som dig fick jag ligga i fosterställning och aj vad omt deg gjorde!
Fick så om jag åt mat med myclet fett eller olja i..

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Den 4 februari 2013 visade sig det där plusset på stickan. Vi skulle bli föräldrar för första gången! Den 29 september samma år föddes en liten Elina. Året därpå, närmare bestämt den 13 juni 2014 plussade vi igen och vi tre skulle bli fyra och vår son Niilo föddes den 22 januari 2015. Samma år, den 25 september 2015 plussade vi för tredje och sista gången och vår minsting Elsa föddes den 13 maj 2016! Vår familj är komplett, välkommen att ta del av vårt liv!