frågestund

Det är lite torrt på idéer till inlägg just nu. Så kom antingen med idéer i kommentarsfältet eller ställ en fråga om du har någon :)
Här hemma har vi en ordentlig sjukstuga där min sambo har varit riktigt riktigt dålig ett tag och Elina börjar bli dålig nu. Vi behöver lite tid att rå om varandra och kurera oss här hemma.
Jag kör en frågestund nu ett par dagar, sen svarar jag på era frågor i ett inlägg, om det nu finns några frågor ;)
Kram på er!
 





Mamma Maria

Hoppas ni snart blir friska

Ulrika. r

Något jag undrar över då jag själv har barn med reflux (det var så jag hittade hit), är hur det funkar på förskolan? Min dotter har start om en månad och jag är lite fundersam över hur det funkar med mat och dryck till barn med GERD

Elin

Har du några vänner som själva är föräldrar? Kanske i samma ålder som dina barn?

miira

Vad är ditt bästa skönhetstips? ^^

Anonym

Vad ska tredje heta?

jullan

Hur ser din framtid ut?

Paulina

Vill Elina och Niilo komma på Davids 3års kalas? Han är väldigt noga med att Niilo också ska komma ❤️

sofia östersund

Visst hade du problem med lederna eller liknande när Niilo var i magen? Hur går det nu under denna graviditet?

malin

Hur funkade det att gå från ett till två barn, och hur tänker du nu inför tredje, är du "nervös"? Själv sitter jag här med en 2,5 åring och en 2månaders med kolik. Jättetufft så är nyfiken på hur andra haft det som har tätt mellan barnen!

Sara

Hej fina du!

Hur går tankarna inför fler barn? Känner ni att tre är bra eller blir det kanske en sladdis längre fram? :)

Vet att du pratat om en fyra, hur ser boende planerna ut nu när ni blir 5 i familjen?

Känns det mer nervöst att gå från 1 till 2 barn eller från 2 till 3?

Ha en underbar dag så ses vi någon dag! :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Den 4 februari 2013 visade sig det där plusset på stickan. Vi skulle bli föräldrar för första gången! Den 29 september samma år föddes en liten Elina. Året därpå, närmare bestämt den 13 juni 2014 plussade vi igen och vi tre skulle bli fyra och vår son Niilo föddes den 22 januari 2015. Samma år, den 25 september 2015 plussade vi för tredje och sista gången och vår minsting Elsa föddes den 13 maj 2016! Vår familj är komplett, välkommen att ta del av vårt liv!