En kort vecka

Eftersom barna var hemma i måndags så blev det en kort vecka! Jag har haft lite möten och andra måsten så de tre dagarna jag har haft barnen på förskolan har gått på tok för fort! Dom har egentligen rätt tilll heltid på förskolan nu, då dom egentligen får vara där 50 timmar i veckan, måndag till fredag, längre vid behov. MEN jag känner inte att jag behöver det. Hellre att vi följer det gamla schemat 8-14, mån-tors så får dom vara hemma fredagar med mig!
Helgen kommer också att flyga förbi så kul som vi kommer att ha! Vi ska på dop, mina föräldrar kommer hit och på söndag är det barnbasar! Sen får gärna måndag-tisdag också gå fort för på onsdag ska jag på ultraljud.
 
Jag vet att det blivit en del bilder på Elina, men jag insåg att hon knappt varit med alls senaste tiden så vi tar igen lite :)
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Den 4 februari 2013 visade sig det där plusset på stickan. Vi skulle bli föräldrar för första gången! Den 29 september samma år föddes en liten Elina. Året därpå, närmare bestämt den 13 juni 2014 plussade vi igen och vi tre skulle bli fyra och vår son Niilo föddes den 22 januari 2015. Samma år, den 25 september 2015 plussade vi för tredje och sista gången och vår minsting Elsa föddes den 13 maj 2016! Vår familj är komplett, välkommen att ta del av vårt liv!