BF 2 juni 2016

Då var dagen här, den dagen vi längtat efter så länge. Idag är det den 2 juni 2016, Elsas beräknade förlossningsdag. Men istället har vi haft äran att hålla henne i vår famn i nästan tre veckor, 20 dagar <3
 
Igår var Trygghansa här på ett bokat hembesök för att gå igenom våra försäkringar. Det var välbehövligt kan jag säga. Vi har ju alla våra försäkringar samlade hos dom vilket ger oss en del rabatter, men det var även en del onödiga kostnader så vi la om alla försäkringar som vi redan har, tecknade en åt vår minsta och gjorde klart min Trygga vuxen försäkring så det börjar gälla direkt jag fyller 25. Trygghansa är enligt mig bäst när det kommer till barnförsäkringar, därför har vi valt dom, och det är lättast att ha alla försäkringar samlade hos ett och samma bolag känner jag.
Jag kan verkligen rekomendera att boka hembesök med Trygghansa om det är ditt försäkrningsbolag, det här är vårt andra möte och jag lär mig nytt varje gång. Dessutom är det lättare att sitta öga mot öga när man får saker förklarade för sig, speciellt när det är såpass mycket information att ta in på en och samma gång.
 
Nu ska vi sticka iväg till BVC med Elsa innan vi hämtar storasyskonen på dagis! Uppdaterar längd och vikt imorgon.
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Den 4 februari 2013 visade sig det där plusset på stickan. Vi skulle bli föräldrar för första gången! Den 29 september samma år föddes en liten Elina. Året därpå, närmare bestämt den 13 juni 2014 plussade vi igen och vi tre skulle bli fyra och vår son Niilo föddes den 22 januari 2015. Samma år, den 25 september 2015 plussade vi för tredje och sista gången och vår minsting Elsa föddes den 13 maj 2016! Vår familj är komplett, välkommen att ta del av vårt liv!