.

Som bekant är ju jag den som ogärna delar med mig av min vardag. färmst för att jag själv tycker att sånna inlägg så så otroligt tråkiga att läsa! Det har faktiskt inte hänt så mycket i veckan ändå. Jag har varit på möten, handlat lite inredning, storhandlat med svärmor och i måndags fick jag åka och göra om urinodlingen också eftersom den hade försvunnit (??)  i bästa sjukvården! Iallafall, som jag nämde i fredags så visade ju odlingen på bakterier och jag äter antibiotika igen. Igår var planen att träffa min syster men det blev ju som det blev med det när barnen var vakna precis hela natten till igår. Istället kom farmor förbi och avlastade lite sen gick vi över på fika hos min svägerska som bor här på området.
För övrigt går det jätte bra på förskolan och Niilo har varit där fram till i onsdags, sen har jag hållit barnen hemma på grund av att Niilo blev så förkyld, och till råga på allt så smittade han ju ner mig med. Skoj. Nu hållar vi alla tummar och tår att barnen får vara relativt friska ett tag trots att Niilo är ny på förskolan. Elina som aldrig annars var sjuk som liten var mer hemma än på förskolan i början eftersom hon så ofta blev sjuk.
 
Här är en bild som beskriver min gårdagskväll (och alla andra kvällar) ganska bra. Lugn, harmoni, rent, vitaminer och gott! Jag behövde verkligen en avslappnad kväll efter den natt vi hade kvällen innan.
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Den 4 februari 2013 visade sig det där plusset på stickan. Vi skulle bli föräldrar för första gången! Den 29 september samma år föddes en liten Elina. Året därpå, närmare bestämt den 13 juni 2014 plussade vi igen och vi tre skulle bli fyra och vår son Niilo föddes den 22 januari 2015. Samma år, den 25 september 2015 plussade vi för tredje och sista gången och vår minsting Elsa föddes den 13 maj 2016! Vår familj är komplett, välkommen att ta del av vårt liv!