Utvecklingssamtal

Idag var det dags för Niilos första och Elinas andra utvecklingssamtal på förskolan. På den här förskolan har dom inte enskilda samtal utan man bjuds in till ett gruppsamtal med ett gäng föräldrar. Det har väl både sina för- och nackdelar skulle jag vilja säga. Om det är något jag vill ta upp mer enskilt med pedagogerna så känns det ju inte så roligt, men det är roligt att höra hur barnen utvecklas i grupp. Jag valde iallafall att inte gå den här gången.
 
Ikväll åker jag med min fina svärmor och storhandlar! Det är en av mina höjdpunkter varje månad. Jag älskar att få komma hemifrån i ett par timmar och bara strossa runt bland hyllorna i affären och planera hela månaden. Det är MIN grej, MIN tid. Nu är jag visserligen höggravid och det är otroligt påfrestande för framförallt ryggen, men jag hoppas att det här blir sista nu innan bebis kommer! Det är ju visserligen lätt att lämna ifrån sig den uppgiften till min sambo, men som sagt så är det MIN grej, och jag känner väl inte riktigt att jag vill lämna ifrån mig det. Jag är så otroligt tacksam att jag har min svärmor i sånna här lägen. Vi har många underbara människor i vårt liv som hjälper oss med sånna här större saker när vi behöver, och jag kunde inte vara gladare för det!
 
Tänk att om sessan planerar att dyka upp vid samma dag som Niilo föddes i graviditeten så är hon här redan 11 maj!
Här har vi min största Sessa, så vacker! <3
 
Här har vi alla mina tre! Åh vad jag älskar min kropp som gravid. Som jag kommer att sakna det





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Den 4 februari 2013 visade sig det där plusset på stickan. Vi skulle bli föräldrar för första gången! Den 29 september samma år föddes en liten Elina. Året därpå, närmare bestämt den 13 juni 2014 plussade vi igen och vi tre skulle bli fyra och vår son Niilo föddes den 22 januari 2015. Samma år, den 25 september 2015 plussade vi för tredje och sista gången och vår minsting Elsa föddes den 13 maj 2016! Vår familj är komplett, välkommen att ta del av vårt liv!