Sterilisering på högvarv

Och sen var det dags, alla nappar, flaskor och handpumpen är nu steriliserade! Jag kände mig tvungen att fixa det nu om jag ska kunna få ihop en BB väska eftersom jag gärna vill ha någon napp med mig. Man vet aldrig hur bebisens sugbehov kommer att vara. Elina ville och behövde suga mest hela tiden medans Niilo aldrig har tagit napp alls.
När jag väntade Elina så var sterilisering av grejer och BB väska klart redan i v.30/31 någonstans! HAHA! Det slutade ju med att jag fick göra om det ett par veckor senare ändå. Men då var allt på barnfronten så nytt och jag hade brottom med allt.
 
Steriliseringen slutade iallafall med en brännskada på bröstet. Jag skulle fiska upp en kork till en av flaskorna, korken innehöll kokande vatten som jag självklart spillde över mig själv.. Äckliga blåsor blev det och ett (inte så) fint sår har jag nu!
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Den 4 februari 2013 visade sig det där plusset på stickan. Vi skulle bli föräldrar för första gången! Den 29 september samma år föddes en liten Elina. Året därpå, närmare bestämt den 13 juni 2014 plussade vi igen och vi tre skulle bli fyra och vår son Niilo föddes den 22 januari 2015. Samma år, den 25 september 2015 plussade vi för tredje och sista gången och vår minsting Elsa föddes den 13 maj 2016! Vår familj är komplett, välkommen att ta del av vårt liv!