Smoothie!

Har mina vitaminbomber bytts ut till flytande form?! Nej då, frukttallrikar är fortfarande bland det bästa jag vet, men jag och min sambo har börjat göra smooothies till frukost och/eller mellis. Det verkar ju vara nya "grejen" nu, alla dricker smoothies. Det är helt fantastiskt gott och inte heller speciellt kostsamt! Man blir så pigg och glad och fantasin flödar. Vi följer aldrig några recept utan vi kör på känsla och smak och blandar det som faller oss in.
 
Här är en enkel med en blandning av frysta bär, vaniljyoghurt och mjölk, toppad med färska jordgubbar!
 
Nästa var helt enormt god! Här har jag mixat ihop en blandning av frysta exotiska frukter med vaniljyoghurt, mjölk och apelsinjuice, toppad med blåbär!
 
Mitt sista exemplar är sååå simpel, jag skulle väl inte kalla det för smoothie, mer en fruktdryck. Enkelt, apelsinjuice och frysta hallon. MUMS!
 





Elin

Mums, allihop ser helt fantastiskt gott ut! :)

Svar: ja men visst! :)
SAAURY

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Den 4 februari 2013 visade sig det där plusset på stickan. Vi skulle bli föräldrar för första gången! Den 29 september samma år föddes en liten Elina. Året därpå, närmare bestämt den 13 juni 2014 plussade vi igen och vi tre skulle bli fyra och vår son Niilo föddes den 22 januari 2015. Samma år, den 25 september 2015 plussade vi för tredje och sista gången och vår minsting Elsa föddes den 13 maj 2016! Vår familj är komplett, välkommen att ta del av vårt liv!