Min lilla Adidas-tjej!

ÄNTLIGEN fick Elina inviga sin otroligt fina Adidas-dress som har legat och väntat ända sedan hon låg i magen, alltså i närmare tre år!
Än är byxorna lite långa i benen men kring midjan sitter dom bra, och jackan sitter som en smäck! Så förhoppningsvis kan hon ha dresses ett bra tag nu, och sen får lillasyster ta över den. Det är rätt skönt när Elina växer ur något nu som jag verkligen älskar, då vet jag att jag snart får användning av det igen.
 
Idag kommer nog min älskade syster hit. Som jag skrev i måndags så kommer veckan att vara oerhört lugn förutom besöket hos barnmorskan imorgon och kalas hos barnens kompis på lördag. Och det är så fruktansvärt skönt! Ibland behöver man det.
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Den 4 februari 2013 visade sig det där plusset på stickan. Vi skulle bli föräldrar för första gången! Den 29 september samma år föddes en liten Elina. Året därpå, närmare bestämt den 13 juni 2014 plussade vi igen och vi tre skulle bli fyra och vår son Niilo föddes den 22 januari 2015. Samma år, den 25 september 2015 plussade vi för tredje och sista gången och vår minsting Elsa föddes den 13 maj 2016! Vår familj är komplett, välkommen att ta del av vårt liv!