BB väskan!

Nu kändes det som att det var dags!
Iförrgår fick jag extremt kraftiga sammandragningar var tredje minut som höll i sig i ca 30 sekunder. Så höll det på i 4-5 timmar och det skrämde upp mig ganska rejält, det är ju 5 veckor kvar! Iallafall så kändes det som sagt som att det var tajm att packa iordning väskan nu bara för att vara redo när det väl händer. Usch, det känns läskigt nära nu!
 
Den här gången innehåller väskan;
MVC-journal och andra viktiga handlingar
Mobilladdare
Hårsnoddar
Läppbalsam
Underkläder och ombyten
Amningsinlägg
Bindor
Ombyten till bebis
En filt till bebis som jag och Tony har sovit med
Något att fördriva tiden med
Napp, utifall hon vill ha den
Gördel, att linda magen med efter förlossningen
Toalettartiklar / hygienartiklar
Kamera
Dator
Plånbok
 
 
Här har ni min inte så glamorösa väska! HAHA! Den har jag fått av mina föräldrar och är otroligt praktisk, säkert 15-20 år gammal och håller fortfarande, så kvalitén är otrolig! Men den är så ful att jag till och med var tvungen att göra bilden svartvit! Men annars älskar jag den!
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Den 4 februari 2013 visade sig det där plusset på stickan. Vi skulle bli föräldrar för första gången! Den 29 september samma år föddes en liten Elina. Året därpå, närmare bestämt den 13 juni 2014 plussade vi igen och vi tre skulle bli fyra och vår son Niilo föddes den 22 januari 2015. Samma år, den 25 september 2015 plussade vi för tredje och sista gången och vår minsting Elsa föddes den 13 maj 2016! Vår familj är komplett, välkommen att ta del av vårt liv!