Newbie

Nu får barnen gärna växa alltså!
Jag har en jäkla massa fina kläder från newbie i 74/80 till Niilo och 92/98 till Elina. Tyvärr växer ju som bekant mina barn vääääldigt sagta! haha! Men glad ska jag väl va för det, det blir billigare så, och dessutom är det gulligare med små barn i min mening ^^
Kläderna på bilderna är inte ens allt.. Jag har även mössor, tossor, pjamaser och Gud vet vad med prislappar fortfarande på..
 
Är newbie mitt favoritmärke? ABSOLUT! Jag älskar stilrena vackra kläder, MEN de är inte de mest praktiska kläderna. H&M är nog den butik jag handlar mest på till barnen. Men jag försöker att inte tänka så mycket på att det är mycket pengar. Först och främst har jag TVÅ växande barn och som bekant är det dyrt med barn, sen köper jag aldrig mycket på en gång utan jag försöker att dela upp kostnaden. Jag tänker ofta frammåt när jag handlar och köper kläder i större storlekar, och nu för tiden försöker jag köpa så mycket jag kan till Elina som även ska passa Niilo sen, men självklart tänker jag även "flickigt" och "grabbigt". Jag köper också en del begagnat, färmst slitochsläng som passar bra till dagis.
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Den 4 februari 2013 visade sig det där plusset på stickan. Vi skulle bli föräldrar för första gången! Den 29 september samma år föddes en liten Elina. Året därpå, närmare bestämt den 13 juni 2014 plussade vi igen och vi tre skulle bli fyra och vår son Niilo föddes den 22 januari 2015. Samma år, den 25 september 2015 plussade vi för tredje och sista gången och vår minsting Elsa föddes den 13 maj 2016! Vår familj är komplett, välkommen att ta del av vårt liv!