Föräldramöte

I tisdags var en stor dag. Jag var på mitt första föräldramöte på förskolan! Ojojoj vad vuxen poäng man plockade när man fick presentera sig som "Elinas mamma".
Jag är inte riktigt den som håller igen i sånna situationer så jag babblade på, ställde frågor och vågade ta plats. Jag är annars ganska blyg och tar sällan mycket plats annars och har svårt för att säga till när jag tycker att något är fel, jag vet inte varför jag ändras i just sånna här situationer.
Det känns iallafall som att jag kom pedagogerna lite närmare och jag fick en bättre förståelse för hur dom jobbar på förskolan. Jag hann aldrig kika i läroplanen, så jag blev lite arg på mig själv när jag gick därifrån. Men äsch, man kan ju inte tänka på allt.
 
Bilden har nu inte ett smack med inlägget att göra. Men varför inte? Jag har inget bättre. Jag kanske borde fota lite bättre. Jag uppdaterar inte instagram, ingen blogg och facebook ligger tomt. Varför? Jag har som sagt inte mått vidare bra.
 





Cajsa Lindahl

Ja, jag älskar den också! :D Min favorittröja. ;-)
Haha men den va verkligen inge bra alls...Du hade inte viljat ha den. Men du kan få kolla på det andra, har inte hunnit slänga mer än. :P

Svar: bäst för dig ;)
SAAURY

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Den 4 februari 2013 visade sig det där plusset på stickan. Vi skulle bli föräldrar för första gången! Den 29 september samma år föddes en liten Elina. Året därpå, närmare bestämt den 13 juni 2014 plussade vi igen och vi tre skulle bli fyra och vår son Niilo föddes den 22 januari 2015. Samma år, den 25 september 2015 plussade vi för tredje och sista gången och vår minsting Elsa föddes den 13 maj 2016! Vår familj är komplett, välkommen att ta del av vårt liv!