Utan dina andetag

Hej alla kära!
Vilken tur att jag satte mig i torsdags och skrev en massa tidsinställda inlägg för i fredags blev jag döööö sjuk - IGEN! Jag är så less på att vara sjuk. Men däremot blir jag lätt sjuk efter en stressperiod, som nu efter dopet.
Jag åkte även på en riktig depp-helg och grät mest hela tiden. Det slutade med att min älskade storasyster fick komma hit och kramas med mig, och det gjorde verkligen SUSEN, för sen var jag go och glad igen. Som jag älskar min syster! Henne hittar ni HÄR
 
Här är videon från när syster sjunger på Niilos dop! Tyvärr kunde inte pianisten transponera låten som Cajsa önskade så det blev lite fel tonart? Eller hur det va? Äsch, jag är inte duktig på det där!
Vill ni se när hon sjunger på Elinas dop? Den videon hittar ni HÄR!
 





Life of Johanna

Trist och vara sjuk :(

Svar: inte roligt
SAAURY

LIENE

Tack så mycket, blir så glad :D

Hon är jätteduktig!

Svar: Ja men visst!
SAAURY

Paulina

Älskade vän! Finns ju här, glöm inte det ❤️

Svar: hehe jag vet. men det har ju inte varit ohanterligt. ;) Jag lämnar ogärna bort barnen, de vet du ;)
SAAURY

NICOLE

Nej vad tråkigt att du lätt blir sjuk :(( Hoppas det snart blir bättre!

Svar: Ja tyvärr verkar jag ha fått en sån där hosta som kan hålla i sig i månader -.-
SAAURY

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Den 4 februari 2013 visade sig det där plusset på stickan. Vi skulle bli föräldrar för första gången! Den 29 september samma år föddes en liten Elina. Året därpå, närmare bestämt den 13 juni 2014 plussade vi igen och vi tre skulle bli fyra och vår son Niilo föddes den 22 januari 2015. Samma år, den 25 september 2015 plussade vi för tredje och sista gången och vår minsting Elsa föddes den 13 maj 2016! Vår familj är komplett, välkommen att ta del av vårt liv!