Mottagningen

Som jag redan har berättat så dog min kamera samma morgon som Niilo skulle döpas, såååå typiskt! Så tråkigt nog fick jag aldrig några fina bilder på alla detaljer i lokalen som på Elinas dop. Jag hade gjort en fin vimpel med hans namn bland annat och gjort fina glas med hans namn, den fina dukningen och detaljer på tårtan har nu försvunnit ut i tomma intet och det känns lite tråkigt. Men men...
 
När gäster började anlända sökte Elina trygghet och skydd genom att borra in ansiktet i mormors kind.
Det här är det som finns kvar som minne av bakverken
Presentbord och presentöppning
Folk
Bästa Angelica fick agera nanny <3
Pappa <3
Mormor
Allt gottis var verkligen uppskattat av storasyster! Och inte blev hon bortglömd hon heller som fick hela 3 presenter hon med, trots att det var lillebrors dag
Alltså här är min bästa vän, Kimmo. I varandras sällskap blir vi alltid sådär goofy och kan verkligen inte bete oss som vuxna människor en sekund! Det älskar jag med honom, att jag bara kan släppa allt och inte behöva leva i min vuxenbubbla som förälder hela tiden.
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Den 4 februari 2013 visade sig det där plusset på stickan. Vi skulle bli föräldrar för första gången! Den 29 september samma år föddes en liten Elina. Året därpå, närmare bestämt den 13 juni 2014 plussade vi igen och vi tre skulle bli fyra och vår son Niilo föddes den 22 januari 2015. Samma år, den 25 september 2015 plussade vi för tredje och sista gången och vår minsting Elsa föddes den 13 maj 2016! Vår familj är komplett, välkommen att ta del av vårt liv!