Julklappar!

Jag hade faktsikt inte räknat med några julklappar iår, men tydligen har jag varit snäll jag å ;) För mig är julen och klappar till för barna, det är så jag är uppväxt. Så jag lägger sällan fokus på vuxna när jag köper julklappar. Men i Tonys familj är det annorlunda och om jag ska vara helt ärlig så är det ju faktiskt lite kul att bli uppvaktad med lite fina saker även fast man är vuxen ^^
 
Jag visar inte allt nu, men en del iallafall.
Här är en helt underbar box som jag fick av min syster! Den innehöll några fantastiska produkter från LUSH! Åh så glad jag blev att hon tänkte på lilla mig när jag inte ens köpt något åt henne! LUSH tillverkar sina skönhetsprodukter för hand och dom är helt magiska och det luktar helt underbart! Redan på juldagen kom mycket till användning och det var länge sen jag kände mig så fräsch och avslappnad.
På lådan ligger ett armbend jag fick av min svärmor och hennes mamma. Ormbandet har jag sedan tidigare, den andra var en klapp! <3
Något jag fick som jag verkligen behövde och har redan använts flitigt var ett par tofflor! Mina var så slitna och dana så jag blev otroligt glad! Från min svärmor <3
Mera skönhet! Mitt nyårslöfte iår blir att ta bättre hand om mig själv. Se till att jag tar mig tiden för mig själv och vårdar min kropp och själ. Det behöver jag om jag inte ska gå in i väggen. Också från svärmor <3
 
Utöver detta fick jag en heeeeeelt fantastisk kalender av mina föräldrar som kommer användas tills den är söndersliten, min mamma känner verkligen mig ut och in! Sen fick jag och Tony lite gemensamma bra-att-ha-grejer och jag fick en gravidtröja och annat smått och gott ^^
Som jag redan nämnt så är jag MER än nöjd med den här julen!





Sara

Vilka fina saker du fick! :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Den 4 februari 2013 visade sig det där plusset på stickan. Vi skulle bli föräldrar för första gången! Den 29 september samma år föddes en liten Elina. Året därpå, närmare bestämt den 13 juni 2014 plussade vi igen och vi tre skulle bli fyra och vår son Niilo föddes den 22 januari 2015. Samma år, den 25 september 2015 plussade vi för tredje och sista gången och vår minsting Elsa föddes den 13 maj 2016! Vår familj är komplett, välkommen att ta del av vårt liv!